Dyskusja nad zaproponowanymi przez Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej projektami rozporządzeń wykonawczych do ustawy z 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami trwa. Czasu coraz mniej, albowiem ustawa przewiduje obowiązywanie z dniem 11 lutego 2011 r., a tu jeszcze procedury obowiązkowe tj. biuro legislacyjne, publikacja, czas oczekiwania. Poniżej interesujące dwie propozycje naszych Czytelników:
DZIMI: Witam. Czytałem kilka razy proponowany program szkolenia. Uważam ze pisany był typowo pod miasta gdzie odbywają się egzaminy. Nikt nie pomyślał o tych, którym dojazd z kursantem do takiego miasta zajmuje do półtorej godziny a normalną rzeczą jest, że jeździ się tam gdzie są egzaminy, bo szkolenie w 20 tys. mieście ogranicza sie najczęciej do pierwszych 8 godzin. 2 godz. jazdy z przyczepą lekka też nie wiem czy jest tak ważne i widzę już zakorkowane miasta przez L-ki z przyczepkami:) Dlaczego nikt nie pomyślał że, może bardziej przydatna będzie dla przyszłego kierowcy wymiana koła niż jazda z przyczepką bo widząc ilu kierowców jeździ z przyczepą na co dzień uważam że to nie jest aż tak istotne a "gumę" często się łapie:) Czasami zastanawiam się czy projekt pisał ktoś zza biurka czy fachowiec z praktyką (instruktor, egzaminator).
Pozdrawiam DZIMI
ADAM: O.S.K. powinien posiadać salę wykładową przeznaczoną wyłącznie do prowadzenia zajęć teoretycznych. Jej wielkość ustala właściciel w zależności od ilości szkolonych w danym ośrodku osób.