Przegląd prasy

Prędkość w mieście to obciach

2 października 2013

Znamy już wyniki crowdsourcingowego konkursu “Prędkość w mieście to obciach”, promującego bezpieczną jazdę samochodem w terenach zabudowanych. Nagrody przyznane przez organizatora akcji - firmę ubezpieczeniową Liberty Direct - trafiły do twórców spotów: “Prędkość to obciach”, “Kieruj się dobrą karmą” oraz “Prędkość jest nam obojętna”, które zajęły w konkursie kolejno I, II i III miejsce. Zwycięskie filmy będą teraz promowane w internecie, m.in. w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.

“Podeszliśmy do tematu bezpiecznej prędkości w mieście w nowatorski sposób, który dociera do młodych ludzi wychowanych na wiralowych filmach internetowych. Zamiast typowej kampanii reklamowej sięgnęliśmy po konkurs “crowdsourcingowy”. Odeszliśmy również od typowego dramatyzmu, traktując poważny temat bezpieczeństwa na drodze w sposób nieco lżejszy – za to być może bardziej przemawiający do młodej widowni. Celem było zrealizowanie filmu, który przedstawiłby szybką jazdę po mieście jako coś nieakceptowalnego - po prostu “obciachowego”. Zwycięskie filmy doskonale oddają ten przekaz” - mówi Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.

e3338cbfda062534203f7659381e8087fd41b5af

1 miejsce “Prędkość to obciach” - http://www.youtube.com/watch?v=vVsd91cGSyE

2b4c6101446431e582b249ba876557ac3531bb3e

2 miejsce “Kieruj się dobra karmą” - http://www.youtube.com/watch?v=FSiYhOIyx70

cd2c086b629e6f63e62920427c5b867bdb76c33b

3 miejsce “Prędkość jest nam obojętna” – http://www.youtube.com/watch?v=XIMm_PbZu5w

(Fot.: PD@N 474-31-33)

W ramach akcji “Prędkość w mieście to obciach” na platformie crowdsourcingowej millionyou.com został zorganizowany konkurs na film promujący bezpieczną jazdę samochodem w mieście. Prace konkursowe można było zgłaszać przez 3 miesiące. O pulę nagród w wysokości 30 000 zł walczyło łącznie blisko 90 filmów.

Akcji “Prędkość w mieście to obciach” zorganizowanej przez Liberty Direct patronują: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, apatronat medialny objęły: moto.pl, regiomoto.pl, autotrader.pl, Metro.