Przegląd prasy

Reklama w wydziale komunikacji

25 sierpnia 2009

Już wkrótce zmotoryzowani mieszkańcy Lublina będą reklamować swoje miasto - informuje regionalny oddział dziennika “Polska”. Dostaną w magistracie podkładki pod tablice rejestracyjne z logo miasta. Na pomysł nietypowej promocji wpadł jeden z Czytelników "Polski Kuriera Lubelskiego". Zgłosił się do redakcji, a ta opisała jego pomysł. Miejscy urzędnicy pomysł przyjęli z entuzjazmem. Wydałem polecenie, aby opracować model takiej ramki - mówi Michał Krawczyk, zastępca dyrektora kancelarii prezydenta ds. promocji miasta. Jeszcze w tym roku będziemy rozdawali ramki. Nie wiem, kiedy dokładnie, bo to będzie zależało od tego, jak szybko zostanie opracowany ich wzór - zapewnia dyrektor Krawczyk. Całość ma kosztować zaledwie 30 tys. zł. Na dodatek urzędnicy wymyślili, by miasto promować nie tylko na samochodach, ale i samochodowych dokumentach. Oprócz tablic z logo miasta każdy, kto będzie rejestrował pojazd, za darmo otrzyma również etui na dowód rejestracyjny i prawo jazdy.