Portugalia jest krajem, który podobnie jak Polska boryka się z problemem pijanych kierowców. Narodowa korporacja taksówkarzy Antral postanowiła ten fakt wykorzystać do własnych celów marketingowych, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Otóż na dachach samochodów zlokalizowanych w pobliżu nocnych klubów umieszczano tabliczki z napisem TAXI oraz po drugiej stronie z informacją "If you've been drinking, don't risk it. Call 707 308 294" (Jeśli piłeś, nie ryzykuj, dzwoń...). Cała akcja została przyjęta bardzo entuzjastycznie, co spowodowało podwojenie liczby telefonów pomiędzy godziną 00:00 a 04:00 rano. Dodatkowo całą akcję obszernie opisano w narodowej telewizji oraz gazetach i portalach internetowych. Ludzie, którzy spotkali się z tą akcją wypowiadali się o niej bardzo ciepło i korporacja taksówkarzy zyskała, ponieważ mieli więcej klientów, więc generalnie wszystkim wyszło na plus. Gdyby wszystkie akcje społeczne przynosiły zysk...to byłby marketing.