Francuskie lato 2011 upływa pod znakiem kampanii społecznej przeciwko agresywnym kierowcom, którzy nierzadko narażają życie swoje i bliskich na niebezpieczeństwo. Na ekranach telewizorów w godzinach największej oglądalności ci agresywni kierowcy mają więc możliwość przyjrzeć się sobie jak w lustrze, dzięki spotom reklamowym Ministerstwa Bezpieczeństwa Drogowego. Głównym przesłaniem tych filmów jest to, że często najniebezpieczniejsi kierowcy są tuż obok nas i że czas na reakcje, a nie na milczącą akceptację. Powinniśmy, a właściwie zdecydowanie musimy wreszcie, sprzeciwić się podobnym agresywnym zachowaniom. Naszą rolą jest otwarcie im oczu na prawdziwe niebezpieczeństwo owych aktów agresji oraz ich poważne konsekwencje, z nadzieją że nasza dezaprobata może pomóc zmienić ich zachowanie - apelują autorzy kampanii.
(Fot.: PD@N 396-22/25)