Przegląd prasy

Alkohol i samochód - Fronczewski i PIH - muzyczna kampania społeczna

5 sierpnia 2022

Alkohol i samochód - Fronczewski i PIH - muzyczna kampania społeczna
Kampania społeczna pod hasłem: ALKOHOL I SAMOCHÓD – TO SIĘ NIE RYMUJE, przygotowywana przez Kompanię Piwowarską (grafika. Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego)

Ważna kampania społeczna Kompanii Piwowarskiej z Piotrem Fronczewskim i PIHem. Alkohol i samochód - to się nie rymuje - właśnie po tym hasłem Kompania Piwowarska przygotowała swoją najnowszą kampanię społeczną, promującą odpowiedzialne spożywanie alkoholu. Aby trafić z przekazem do jak najszerszego grona odbiorców, twarzami kampanii zostali: Piotr Fronczewski, kojarzony przez starsze pokolenia jako Franek Kimono oraz znany i popularny raper PIH.

W ramach kampanii Fronczewski i PIH staną przed zadaniem stworzenia rymowanego utworu muzycznego - przy wsparciu zwykłych uczestników akcji, zapraszanych do udziału przez serwisy wideo, media społecznościowe oraz serwis muzyczny Spotify.

Uczestnicy będą mogli zaprezentować swoje rymy w mediach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej i wygrać nagrody rzeczowe: głośniki oraz abonamenty na Spotify Premium. Co ważne, jednego nie będzie im wolno zrymować - samochodu z alkoholem i ten właśnie przekaz powinien wybrzmieć najmocniej. Z najlepszych rymów PIH ułoży wersy utworu, który we wrześniu nagrają wspólnie z Piotrem Fronczewskim. Rytm dla ambasadorów akcji został przygotowany przez Magierę - kompozytora, producenta i muzyka.

- Od lat szeroko promujemy odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Jedną z grup, do których kierujemy nasz przekaz są kierowcy. Nasze przesłanie jest niezmienne - piłeś - nie jedź, ale poszukujemy dla niego nowych form, które zwrócą uwagę odbiorców. Tym razem postawiliśmy na muzykę, ponieważ jesteśmy przekonani, że to uniwersalna i efektywna platforma komunikacji ze społeczeństwem - mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

Projekt „Alkohol i samochód - to się nie rymuje” wystartował w połowie lipca, a zakończy we wrześniu tego roku. Finalny utwór muzyczny w wykonaniu Piotra Fronczewskiego i PIHa ukaże się w serwisach streamingowych, a w limitowanej edycji także na kasecie audio.

Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiada poznańska agencja reklamowa V&P.

Źródła: Kompania Piwowarska/Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego