Na jednej z dwu płyt manewrowych, przeprowadzano próbę zręcznościową przy użyciu samochodu terenowego Toyoty Hilux. Próba ze szczególnym uwzględnieniem cofania. O wygranej decydował najlepszy czas przejazdu. Uczestnicy musieli w najszybszym czasie przejechać trasę slalomu pomiędzy pachołkami wyznaczoną przez organizatorów. Czas mierzony był (podobnie jak w poprzednich konkurencjach) od startu do mety. Ominięcie pachołka, jego przewrócenie powodowało naliczenie punktów karnych i odliczenie ich od ostatecznego wyniku. Zawodnik stawał przed stolikiem sędziowskim i na jego sygnał włączał sobie stoper, brał kluczyki ze stolika, biegł do przygotowanego do jazdy samochodu, zapinał pasy bezpieczeństwa, po przejechaniu wyznaczonej trasy zamykał drzwi (bez kluczyka), kładł kluczyki od samochodu na stole sędziowskim i wyłączał sobie stoperem czas. Niewłaściwe naciśnięcie stopera mogło spowodować skasowanie czasu przejazdu, co zawodnika dyskwalifikowało - podczas zawodów dyskwalifikacji nie było.
(304-20jm)
(304-21jm)
(304-22jm)
(304-23jm)
^ Jazda samochodem terenowym była konkurencją niezwykle widowiskową, ale też wywołującą wiele emocji u uczestników.
M-CE |
NR |
ZAWODNIK |
HILUX |
1 |
13 |
RZOŃCA LESZEK |
40 |
2 |
22 |
FIRST PIOTR |
35 |
3 |
3 |
ADAMCZEWSKI ROBERT |
30 |
Pełna relacja z konkursu INSTRUKTOR ROKU 2009 –
http://www.grupaimage.pl/?s=prd&i=numer&id=308