Przegląd prasy

Będą lepiej widoczni

7 sierpnia 2009

7f19f207e3bda222049428c7b60284801591591c  (Fot.: PD@N 310-5 policja)

Z inicjatywy Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji firma Carrefour Polska wyprodukowała torby do zakupów wielokrotnego użytku, w które wkomponowane zostały elementy odblaskowe. Mottem przewodnim tej akcji jest hasło “Bądź trendy, świeć przykładem”. Wierzymy, że przez nasze wspólne działanie poprawi się bezpieczeństwo pieszych, zwłaszcza w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym. Torby te, oprócz walorów praktycznych i estetycznych (różna paleta kolorów - od czerwonego do niebieskiego) są wyposażone w odblaskowe paski, które poprawiają widoczność pieszego korzystającego z takiej torby w nocy (pieszy jest już widziany przez kierującego pojazdem z odległości ponad 100 metrów). Zachęcamy inne sieci supermarketów, aby - za przykładem Carrefoura - wprowadziły do dystrybucji podobne torby z wkomponowanymi elementami fluorescencyjnymi.