0568/13/2017 9 października 2017 22 października 2017
0568/13/2017

Grzegorz Wysopal. Pojazd jak rękawiczka. Pozycja kierującego, bezpieczeństwo, ustawa; Koperta dla elektrycznych? Brakuje uregulowań!; Może tym razem pieszy przejdzie?; Bezpieczna jazda po zmroku; Robert Dorosz. Urządzenia transportu osobistego, które są, ale też których nie ma; Partner BRD. 8. edycja konkursu - lista kandydatów; Wraca rządowy projekt nowelizacji; Dlaczego tak parkują? Skomentuj!; Komisja Infrastruktury w CANARD; Grzegorz Wysopal. Odpowiedzialność za pasażera; Liczba ofiar na autostradach pięciokrotnie wyższa; Oni kształcą bezpiecznych kierowców zawodowych. Dzień Edukacji Narodowej w Gostyninie; Grzegorz Wysopal. Właściwy początek egzaminu państwowego; Koniec „turystyki badań technicznych”; Wojciech Pasieczny o zasadach kontroli drogowej. O kontrolującym, ale też kontrolowanym; Te zielone koperty to nie są znaki drogowe - informuje rzecznik MIB Szymon Huptyś; Zadbaj o widoczność!; Mandat trzeba będzie przyjąć?; Co drugi wypadek na drodze dotyczy pieszych; Nowelizacja opublikowana. Centralna Ewidencja Pojazdów szybciej; W przepisach brakuje nowatorskich rozwiązań; Przejazdy kolejowo-drogowe zostaną zmodernizowane; WORD Katowice. Doroczna, ale też wyjątkowa konferencja dla szkoleniowców; Elektryczny z automatyczną skrzynią biegów. Kilka rad Andrzeja Świsulskiego.

Statystyka

featured_article.title
Polski samochód elektryczny - oczekiwania kierowców
8 listopada 2017

W Centrum Prasowym PAP odbyła się konferencja prasowa pt. „Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy? Wyniki kompleksowych badań wykonanych przez Kantar TNS na zlecenie ElektroMobility Poland”. Piotr Zaremba, szef projektu ElektroMobility Poland oraz Robert Bajek, Kantor TNS zaprezentowali wyniki przeprowadzonych badań. W opinii polskich kierowców idealne auto elektryczne powinno być: produkowane w Polsce, 4-osobowe, o zasięgu 150 km i w cenie 60 tys. zł.